El “Súper Epilep” també estan col·laborant a sumar passes a la campanya “50 Milions de passes per l’Epilèpsia”

publicat a

El “Súper Epilep” també estan col·laborant a sumar passes a la campanya “50 Milions de passes per l’Epilèpsia”. Entre missions de visualització i entrenaments a sumat 59.019.

Us seguim encoratjant a seguir fent passes. Podeu enviar-nos les fotos i la quantitat recorreguda per missatge directe o per mail a sijopuctutambe.epilep@gmail.com i els anirem publicant.

Si jo puc, tu també #epilep

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.