Dia del Voluntariat de Reus 2025

publicat a

El 5 de desembre vam commemorar el Dia del Voluntariat a Reus🙌💜
Un dia per posar en valor les persones voluntàries, que són essencials per a entitats com l’Associació Si jo puc, tu també #epilep. El seu temps i compromís fan possible la nostra tasca. 💜✨

Gràcies a l’organització de la jornada, a l’Ajuntament de Reus i a totes les persones participants.

També volem destacar la feina del Punt del Voluntariat de Reus, un espai clau que connecta i dona suport al teixit associatiu. 🤝

El Súper Epilep 🦸‍♂️ va ser-hi present i va fer els sorteigs dels lots preparats per cada entitat. Un moment ple d’energia i comunitat!

Gràcies @sandraguaitaesteruelas@anabelmartinezserrano@reus_cat 💜

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.