Moltes gràcies Oriol per col·laborar amb l’Associació. És un plaer poder comptar amb tu.
Si és que hi ha algú que no el conegui (crec que és impossible), ara us el presento.
Oriol Grau barceloní de naixement i tarragoní d’adopció. És un guionista, músic, actor i director de teatre i de televisió catalana (TV3).
Començà al món audiovisual conjuntament amb Andreu Buenafuente i Fermí Fernàndez en una ràdio local amb el programa El Terrat que més endavant es convertiria en el nom d’una de les productores més importants de l’Estat espanyol.
Forma part de nombrosos èxits de TV3, entre d’altres, Sense Títol o com a codirector de Plats bruts (1999–2000). Compagina la seva feina d’actor i director amb la de professor a la Universitat Rovira i Virgili. El 2008 fou el cap d’àrea a la Televisió Nacional de Catalunya (TV3) sent el màxim responsable de programes d’entreteniment, càrrec que abandonà el 2010.
Com a actor ha treballat en muntatges com “Amb la ràbia al cos” de J. Osborne, dirigida per Ramon Simó “La ceniza” de Quique Culebras (Cia. Teatro de Cerca); “El Conte d’Hivern” de W. Shakespeare, dirigit per Ferran Madico (Centre d’Arts Escèniques de Reus -CAER-); “L’impossible” de Paco Zarzoso (Sala Trono), dirigida per Rafel Duran.
És director del Col·lectiu de Teatre Necessari TRONO VILLEGAS, de Tarragona. Aquest projecte cristal·litza en el Teatre SALA TRONO, que va co-dirigir durant molt de temps.
Des de 1981 és director de “Dames i Vells”, teatre popular satíric d’origen medieval (Tarragona).
Si jo puc, tu també #epilep
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.